fredag 26. februar 2010

Noen nye kort

Her kommer noen kort jeg lagde for en stund siden, men ikke fått lagt ut før. Alle motiver er farvelagt med Copics og Pro Markers.



På dette kortet har jeg brukt en QK-dies til ramme rundt motivet. Motivet er fra Papilio.

 Lagde dette konvolutt-kortet etter inspirasjon fra Ett Trykk. Hjertet er embosset og klippet ut. Jeg har brukt en MS-punch på båndet som holder kortet sammen.


Motiv fra Funky Kits og sommerfuglen er en MS-punch som jeg fikk låne.

                                  

Her har jeg brukt en Fiskars sirkelpunch. Motivet og pyntepapiret er montert på en rund coaster.
Motivene her er fra en serie som heter Pepper and friends.

1 kommentar:

  1. Så mange fine kort du har laget her også!
    Nydelige farger og lekkert fargelagt med Pro Markers.
    Ha en riktig god helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett