onsdag 24. februar 2010

Award!

Denne søte Awarden fikk jeg av Eva Helen for en stund siden, det er bare jeg som er litt treg med å legge ut... Beklager! Jeg skal skrive 10 ting som gjør meg glad og sende den videre til 10 personer.
Jeg sender den videre til:

Og så var det 10 ting som gjør meg glad:
  • Først og fremst sønnen min. Når han er glad, har det bra og trives, har jeg det bra også :)
  • Foreldrene mine. De er verdens snilleste og beste foreldre!
  • Katten min. Når hun møter meg i døra når jeg kommer hjem og hopper opp på fanget så fort jeg setter meg i sofaen :)
  • Hobbyen min! Når jeg ikke har tørke vel og merke...
  • Hobbyrommet mitt. Deilig å kunne sette seg ned der og lukke resten av verden ute.
  • Gode venner man kan stole på.
  • Gode og hyggelige naboer.
  • Gode kollegaer.
  • Stempel og scrappetreff! Gleder meg som en unge hver gang :)
  • Og jeg blir barnslig glad hver gang det kommer en pakke i posten fra en stempelbutikk :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar