onsdag 16. januar 2013

Siste runde med julekort!

Her er siste bunke med julekort for denne gang. Jeg har ikke produsert noen kort i 2013 enda, men det er ikke så lenge til Mjøstreffet så da kommer det en liten oppdatering igjen :)

 
 
Dette julemotivet fra Bildmålarna får jeg ikke nok av, og her er en versjon med brun og svart hest, farvelagt med Copics.

 
Et enkelt kort med flotte papirer fra Pion Design og dies fra Marianne Design. Tekst fra NSS.
 

 
 
Enda en go'ing fra Bildmålarna farvelagt med Copics. Og husker jeg ikke helt feil, er papirene fra Bildmålarna også.
 

 
 
Denne kjekke karen er et digi-motiv fra Mo Manning. Farvelagt med Copics og papirer fra Pion Design.
 

 

En søt blomsterjente fra Bildmålarna, farvelagt med Copics, papirer fra Pion Design, ramme fra Spellbinders og snøkrystallswirl fra Memory Box.
 

 
 
Og jeg avslutter julekortene for 2012 med min julefavoritt, hesten fra Bildmålarna. Denne farveleggingen ble jeg veldig fornøyd med og så er det så enkelt å lage skimmel med tusjene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar