fredag 4. november 2011

Kreativ igjen!

Det er fryktelig lenge siden jeg har lagt ut noe her i bloggen. Fryktelig lenge siden jeg har vært noe særlig kreativ også! Da var det godt å komme på Ski-treffet og være kreativ sammen med så mange hyggelige mennesker. Jeg kjenner at skaperlysten har kommet tilbake og håper jeg kan lage jevnlige innlegg her nå.

Jeg starter med å legge ut kortene jeg lagde på Ski-treffet:

Et hjertekort med papir fra Maja Design og tekst fra North Star Stamps. Motivet er farvelagt med Copics.


Spellbinder snøkrystaller, tekst fra NSS, papir fra Papirdesign og motivet er farvelagt med Copics.


Motivet er fra Bildmålarna og farvelagt med Copics. Papir fra Pion, julestjernepunch fra Nellie Snellen og swirl fra Marianne Design.



Et tag-kort som Marianne lærte meg å lage. Motivet er fra Giordano/Joanna Sheen og farvelagt med Copics. Papirer fra Pion, MS punch og Spellbinder dies.



Dette kortet var gjenstand for mye frustrasjon og latter. Det bød på større utfordringer enn det ser ut til, men jeg fikk det da ferdig! Papirer fra Papirdesign og Maja Design, Spellbinder snøkrystaller, tekst fra NSS og motiv fra Pion.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar