tirsdag 22. mars 2011

Kort fra Ski-treffet 4. - 6. mars

I mars var det tid for Ski-treff igjen, årets happening for min del! Jeg storkoser meg alltid på Ski-treffet og jentene som arrangerer treffet gjør en utmerket jobb. Det ble noen kort her også, og her er de:

Først et vennekort. Jeg tok litt av med "Tryllekortet" til Marianne, så det ble ganske mange lag med papir på dette kortet! Motivet her er malt med Distress og teksten er fra NSS.



Dette kortet slet jeg leeeenge med på fredagskvelden. Klarte ikke å bli fornøyd med det, men mottaker var fornøyd i alle fall :) Motivet her er fra Sweet Pea Stamps. Farvelagt med Copics.



Dette kortet har også motiv fra Sweet Pea Stamps. Farvelagt med Copics.


Dette kortet har et digitalt motiv, men jeg klarer dessverre ikke huske hvor det er fra. Teksten er fra Stempelglede og motivet er farvelagt med Copics.

2 kommentarer:

  1. Takk for et hyggelig treff, Mette! Ski-treffet er jo alltid helt toppers, ikke minst takket være alle de supre "bord-damene"!
    Nydelige kort du fikk laget, skjønner ikke hvorfor du ikke er helt fornøyd med alle sammen!

    SvarSlett
  2. Nydelige kort Mette!! Var ganske produktiv på Ski-treffet du også:-) En av årets scrappe høydepunkt..helt klart!!

    Klem Laila.

    SvarSlett