torsdag 12. november 2009

Kort fra Scraporama treffet på Norges Varemesse

Som vanlig er jeg ikke særlig produktiv på treff, men noen kort ble det da. Lagde en forside for Shorty n' friends også, men den glemte jeg å ta bilde av. Eller jeg var vel ikke veldig fornøyd med den.. Bursdagskort til pappa. Motivet er fra North Star Stamps og teksten fra Ett Trykk. Farvelagt med Copics.

Trappekort. Denne bretten lærte jeg av Marianne i fjor. Snømennene er fra by Evy, snøballer fra Magnolia og tekst fra North Star Stamps. Farvelagt med Copics. Spellbinder snøfnugg og ramme.

Z-kort med Dexter fra Motivet. Farvelagt med Copics og Pro Marker.


Her har jeg stemplet og embosset motivet på en kloss som er farvet med Distress. Snøfnuggene er stemplet med Pearl-dabber.

Motivet fikk jeg låne av Marianne og klossen er kjøpt hos North Star Stamps.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar